«Економічна стабільність, екологічна цінність, соціальне благополуччя – запорука сталого розвитку в ЗДО» — тема педагогічної ради. Мета спільної роботи на педагогічній раді :підвищення рівня відповідних знань і кваліфікацій педагогів, пошук нових методів роботи з дітьми, обмін досвідом, створення банку дидактичних методів , прийомів, навчально-методичних посібників. Поняття сталого розвитку — це цілий напрям освіти, який передбачає формування у людей ( дітей) такої моделі поведінки, яка дозволяє, не знижуючи сьогоднішній рівень життя, дбати про наступні покоління.
1. В центрі уваги – люди, які повинні мати право на здорове і плідне життя в гармонії з природою.
2. Охорона навколишнього середовища має стати основним компонентом процесу розвитку і не може розглядатись у відриві від нього.
3. Задоволення потреб у збереженні навколишнього середовища повинно розповсюджуватися не тільки на теперішні, але й на майбутні покоління.
4. Необхідним є партнерство, спільна робота всіх і кожного для забезпечення сталого розвитку.
5. Збереження здоров’я людей і забезпечення гідного рівня життя.Саме на таких засадах сформувалося поняття сталий розвиток.
Педагоги в ЗДО здійснюють :
формування у дітей початкових уявлень про дії та поведінку, що орієнтовані на сталий розвиток, необхідних дня свідомого вибору способу власного життя;
усвідомлення старшими дошкільниками необхідності збереження ресурсів Землі та особистої причетності д майбутнього суспільства і природи;
розвиток у дітей звичок і моделей поведінки, що відповідають сталому розвитку бажання діяти у цьому напрямку













